Monday 1 February 2010

κομμάτια κι αποσπάσματα


είμαι άρρωστος, πονάει ο λαιμός μου και πίνω lemsip/ and I really hate lemsip/είπα στην Kim να μου στέλνει emails αντί να με παίρνει τηλέφωνο και το blackberry χτυπάει κάθε 5 λεπτά/I'm sick of following my dreams. I'm just going to ask them where they're going and hook up with them later/ αποφάσισα να ερωτευτώ τον πρώτο άνθρωπο που θα γνωρίσω που θα είναι γεναιόδωρος στα λόγια ανεξάρτητα από εμφάνιση, φύλλο,ηλικία/θέλω να βρω όλα τα έργα της Λούλας Αναγνωστάκη και δεν ξέρω πως (ειδικά το Διαμάντια και Μπλουζ)/ο sales rep που έρχεται για να μου πουλήσει ένα ultrasound machine είναι μεθυσμένος στις 2 η ώρα το μεσημέρι/business day trip to Paris/στο Margiela μια πωλήτρια ζητάει το τηλέφωνο μου/ παγωτό φυστίκι απο το Lafayette Gourmet και mini madeleines από τον Pierre Hermé/με σταματάνε συνέχεια στο δρόμο για να μου ζητήσουν directions/everyone has a passion that is lost in others/η Θ. μου λέει οτι η εξήγηση για τα my lucky underwear είναι ότι είναι τόσο χάλια που μόλις τα δεις θες να μου τα βγάλεις αλλα οκ αφού δουλεύουν δε με νοιάζει ο λόγος/η μεγάλη ατυχία ενός άντρα είναι οτι δεν θα μάθει ποτέ τι σημαίνει πολλαπλός οργασμός/είδα μια πολύ όμορφη γυναίκα με κόκκινα μαλλιά στο Jubilee line που διάβαζε "Le temps retrouvé"/my new style icon είναι ο ποδοσφαιριστής Hidetoshi Nakata/είναι ποίηση η ραπ ή όλα τέλειωσαν με τους Smiths?/πάντα χρειάζεσαι μια δεύτερη γνώμη που τελικά θ'αγνοήσεις/ happiness isn't always the best way to be happy/θέλω ν'αφήνω τις προτάσεις ατελείς, δίνει την αίσθηση οτι κάτι σημαντικό συνέβη την ώρα που

30 comments:

  1. να υποθέω ότι τα γράφεις στο κρεββάτι του πόνου αυτά; στη G.F. έπαιρνα κάτι ωραία σοκολατάκια που είχαν, μικροσκοπικά ήταν θυμάμαι, και πήγαινα στο παγκάκι μου να τα φάω (όχι, δεν έμενα σ'αυτό το παγκάκι, αλλά μ'άρεσε).

    και δεν τελείωσαν όλα με τους smiths.. έχουμε τους interpol.. νομίζω..

    ReplyDelete
  2. akanonisti
    αμα δεν ειμαι καλα, βαριεμαι...κι αισθανομαι καπως ετσι http://www.youtube.com/watch?v=SMjlDGDc2bg

    Ο Μικρος ναυτιλος
    στο κρεββατι του πονου,indeed :-(
    οι καλυτερες σοκολατες στο Παρισι (και στο Λονδινο) στο Maison du chocolat.
    Interpol...χμ, μου αρεσουν πολυ αλλα δεν εχω ασχοληθει με τα lyrics...θα τα δω και θα σου πω

    ReplyDelete
  3. Hμουν στο αεροδρόμιο της Σύρου στις 4 30 και κατέληξα στο λιμάνι του Πειραιά στις 12 τη ΝΎΧΤΑ, its a long story. Aφου άδειασα βαλίτσα έκανα ντούς και έβαλα πλυντήριο ...διαβάζω αυτη την καταπληκτική ατάκα από έναν άνθρωπο που ξεκάθαρα δείχνει ότι είχε επίσης ένα επεισοδιακό weekend "Πάντα χρειάζεσαι μια δεύτερη γνώμη που τελικά θα αγνοήσεις" ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ-Σ Καλή εβδομάδα βρε Μαν μου έφτιαξες το κέφι (και ας τελείωσες τηλεοπτικά το ποστ σου) :-)

    ReplyDelete
  4. αυτά τα διαμάντια και αυτά τα μπλουζ;
    καλημέρα σου. καλό μήνα!

    ReplyDelete
  5. Καημενούλι, αρρωστούλι σταμάτα να εκνευρίζεσαι διότι σου εξήγησα πως οι (μικρό) αρρώστιες είναι τα διαλλείματα που ζητάει ο οργανισμός μας όταν τον κουράζουμε... Και εσύ αυτό έπρεπε να το ξέρεις καλύτερα από μένα...:-)))Λατρεύω όμως που είσαι γκουρμέ και λιχουδάκος ακόμα και στο... κρεβάτι του πόνου... Που ελπίζω να είναι τουλάχιστον Hypnos ή Duxiana...:-))
    υ.γ. Όπως βλέπεις από όσα έγραψες ο καθένας ταυτίζεται με το κομμάτι που του τιαριάζει... Εγώ με τα γλυκά και το ψάρι με τις δεύτερες γνώμες που λατρεύει να αγνοεί...:-))) Φιλάκια και καλό μήνα!!!!

    ReplyDelete
  6. the wrong man
    τηλεοπτικο το φιναλε του ποστ; χαχα
    καλη εβδομαδα και καλο μηνα χωρις ταλαιπωριες

    b|a|s|n\i/a
    τι μου θυμισες!! ;-)
    μηπως μπορεις να μου βρεις το θεατρικο κειμενο;
    καλο μηνα σου (πολυ γελοιο αυτο το σου που κυκλοφορει τελευταιως στα σχολια :-Ρ )

    Ευη
    Δεν εχω περιθωρια για διαλλειμα δυστυχως.
    Οσο για το κρεβατι του πονου ειχα memory foam αλλα επειτα απο τοσες νυχτες σε διαφορα ξενοδοχεια κατεληξα κι εκανα shipping απο αμερικη το στρωμα του Hilton που μου αρεσει πιο πολυ. bed linen ομως, παντα Pratesi or Frette.

    ReplyDelete
  7. Με το βίδεον...κομματιάσατε εμένα....
    (είναι γνωστή η μανία μου με τα σκυλιά... ειδικά με τα αδέσποτα...)

    Αχ βαχ....

    ReplyDelete
  8. akanonisti
    μα δεν ειναι κουκλος ο σκυλος; αχ, βαχ

    b|a|s|n\i/a
    μπραβο βρε βασιλη! ειδες τι εξυπνο αγορι που εισαι αμα προσπαθησεις λιγο; :-)
    το σου μου κανει λιγο αγενες, σα να λες στα μουτρα σου,χαχα

    ReplyDelete
  9. 1.Δεν υπάρχει άσχημο σκυλί.....Είναι ΟΛΑ κουκλιά...
    2. Αγένεια και Βασίλης... είναι εντελώς αντιθετα.... Trust me.....

    :-)))))

    ReplyDelete
  10. akanonisti
    1. you're absolutely right!!!
    2. I trust you (για να το λες παει να πει οτι τον ξερεις καλα :-)) (και δεν ειπα οτι ειναι αγενης απλα το καλησπερα σου, φιλια σου κτλ ακουγεται καπως και δε μου αρεσει εμενα)

    ReplyDelete
  11. Είναι που είναι δέκα φορές πιο τρυφερός και ευαίσθητος...live.... από όσο φαίνεται στο βλογ του.......
    Φαντάσου!!!!!!!!!!!

    :-))))))

    ReplyDelete
  12. Ααααα ετσι εξηγειται που εχει τοσο φανατικο κοινο που τον σχολιαζει και ειδικα γυναικες!!!!!!!
    Φανταζομαι....

    ReplyDelete
  13. τον/την γεναιόδωρο/η στα λόγια θα τον/την βαρεθεις
    συντομοτερα απ οτι ενα/μια γεναιοδωρο/η σε αλλα ...
    (καλα ποσο ναρκισσος μπορει να εισαι να θες συνεχεια
    γλυψιμο και παραμυθι????)
    (ειναι η δευτερη γνωμη που μπορεις να αγνοησεις)

    Heartbreaker συμπτωση? χτες akoyga αυτο
    http://www.youtube.com/watch?v=s3wXkv1VW54
    Παντως σε παραδεχομαι,
    εχεις δικιο το σημαντικο συνεβει την ωρα που

    ReplyDelete
  14. μηπως να το γυρισεις σε φιλοσοφικο? (το μπλοκ)
    εχεις πολλα βαθυστοχαστα σημερα

    ReplyDelete
  15. παλιοσκυλο
    ισως ακουγεται υπερβολικο αλλα εχω βαρεθει την τσιγκουνια στα λογια και τα αισθηματα. δεν ειναι και το τελος του κοσμου να πεις μιακαλη κουβεντα.

    που ειναι τα βαθυστοχαστα; ειναι δυνατον ενας ναρκισσος να σκεφτεται τιποτα περα απο την εικονα του;

    ReplyDelete
  16. esy εισαι γενναιοδωρος στα λογια και τα αισθηματα;
    Ναι ειναι δυνατον να περιτριγυριζει και να αναβαθμιζειτην εικονα του με ενα σωρο βαθυστοχαστα
    (ο ναρκισσος)
    Η εννοια δεν αφορα μονο την εξωτερικη εικονα.

    ReplyDelete
  17. περαστικα.
    προσωπικα ειμαι υπερ της ψυχικης γενναιοδωριας - κ στα λογια κ στις πραξεις. αμα βρεις τετοιο ανθρωπο, κρατα μου εναν (ωραιο κ ψηλο :-) συγενη του. :-)

    ReplyDelete
  18. ναι αλλά η ακόμη μεγαλύτερη ατυχία μιας γυναίκας είναι ότι ενώ μπορεί να βιώσει πολλαπλούς οργασμούς σπάνια θα βρεί κάποιον που να μπορεί να της χαρίσει έστω κι έναν...
    Καλό βράδυ και περαστικάααα

    ReplyDelete
  19. @συναδελφούλη....
    speak for yourself....
    όταν είναι πολυοργασμική μία γυναίκα... απλά συγκρίνει τον απόλυτο αριθμό των οργασμών....

    :-)))))

    ReplyDelete
  20. @aKanonisti
    έχεις βρεί τον μάστορά σου να υποθέσω?

    ReplyDelete
  21. Οχι συναδελφούλη....
    απλά δεν μου έτυχε ποτέ...
    αυτό που λένε "ατζαμής εραστής"...
    και αυτό κάτι λέει...
    στατιστικά τουλάχιστον....

    ReplyDelete
  22. μην το πείς παραέξω θα σε λιντσάρουν οι άλλες γκόμενες χαχαχαχα

    ReplyDelete
  23. palioskilo
    οποιος με αφηνει να τον προσεγγισω του δειχνω τη γεναιοδωρια μου

    belladonna
    ευχαριστω ειμαι καλυτερα.
    προτεραιοτητα η ψυχικη γεναιοδωρια αλλα και μια ζεστη κουβεντα για να σε ανεβασει χρεαζεται

    μαλερ και ακανονιστη
    δεν θελω να επεμβω, συνεχιστε :-)))

    ReplyDelete
  24. μα χρυσε μου, οι ψυχικα γενναιοδωροι ανθρωποι τις δινουν τις ζεστες κουβεντες αφειδως, και δεν το κανουν γιατι περιμενουν ανταλλαγμα η ανταποκριση, ουτε τις τσιγκουνευονται για να σε χειραγωγησουν καλυτερα.
    bonjour. ακομα μια μουντη μερα εν Λονδινω.

    ReplyDelete
  25. xexe
    mipos i gennaiodoria sou einai piso apo ayti tin porta?

    http://www.biglongnow.com/

    ReplyDelete
  26. klik kai travigma stin kleidaria

    ReplyDelete
  27. Donnabella
    Συμφωνω αλλα δεν βρισκεις τετοιους ανθρωπους,δυστυχως. Πολυ μιζερος κι ο καιρος...

    palioskilo
    η γεναιοδωρια μου εχει πολλα επιπεδα αλλα δεν βρισκεται πισω απο κλειστες πορτες
    (ευχαριστω για την επεξηγηση γιατι εγω καθομουν και το κοιτουσα :-Ρ)

    ReplyDelete
  28. γεια σου μανουλη πολυγενναιοδωρε!
    αν σ ενοχλει καμμια πορτα πες μου να την ξεσκισω με τα δοντια μου

    ReplyDelete