Tuesday 8 December 2009

man about Florence


Τρεις μέρες στη Φλωρεντία. Επαγγελματικό ταξίδι. Και ξαφνικά σηκώθηκα, άνοιξα την πόρτα και βγήκα έξω. Ο χρόνος έμοιαζε ακίνητος όταν ακούς ανθρώπους να μιλάνε με βλέμματα άδεια και χείλη γεμάτα απαίτηση σε μια γλώσσα που δεν είναι η δική σου.
Αποφάσισα να γυρίσω την πόλη έτσι χωρίς προορισμό. Σαν ήρωας από βιβλίο του E.M.Forster ή της P.Highsmith, ένα μίγμα εξερευνητή και τυχοδιώκτη, οδηγώ το νοικιασμένο Mini Cooper σε άγνωστους δρόμους ακολουθώντας ταμπέλες με περίεργα ονόματα χωρίς να μπορώ ν'αποφασίσω αν στο φανταστικό αυτό σενάριο ο έρωτας έχει μόλις τελειώσει ή είναι κάπου στο δρόμο μου την ώρα που παίρνω μια λάθος στροφή.
Οι δρόμοι είναι στολισμένοι με χριστουγεννιάτικα φώτα, ένα carousel είναι γεμάτο παιδιά, στην υπαίθρια αγορά πουλάνε φτηνά t-shirts με γλυπτά του Michelangelo, μετράω 20 διαφορετικές γεύσεις παγωτό για να καταλήξω να πάρω παγωτό κανέλα, δυο γριές με μαλλιά 60ς πίνουν λικέρ κι ένα ζευγάρι φιλιέται πάνω από 2 φλυτζάνια ζεστή σοκολάτα.
Ο χρόνος περνάει και ενώ φοράω τα σωστά ρούχα για το ρόλο που παίζω, τίποτα συγκλονιστικό δε συμβαίνει η ταινία δεν είναι ούτε romantic comedy ούτε περιπέτεια αλλά road movie κι έτσι μπαίνω πάλι στο αμάξι με προορισμό το αεροδρόμιο Galileo Galilei...

21 comments:

  1. το μίνι κούπερ ήτο μπλε;
    τι απίστευτο αμάξι!
    (ορίστε θαυμαστικό)

    ReplyDelete
  2. Λατρεύω τα mini cooperrrrr
    το όνειρό μου είναι να αγοράσω ένα να το βάψω ροζ και να γράψω στην πινακίδα το όνομά μου..
    [πρέπει να συντηρώ εξάλλου το μύθο της χαζοβιολίξ]
    Επίσης μου άρεσε που η ταινία -ταξίδι είναι
    road movie,καθώς πιστεύω πως αυτός ο χρόνος με τον εαυτό μας σε ξένη περιοχή άγνωστη είναι πολύτιμος.Στα 19 ένα καλοκαίρι που τα είχα βαρεθεί όλα πήρα ένα σακ βουαγιαζ και ταξίδεψα...μόνη μου βρήκα δουλειά σε νησί..άγνωστη μεταξύ αγνώστων...και βγήκα εσωτερικά κερδισμένη...
    εξάλλου αυτούς που αγαπάμε..όπου και να είμαστε τους κουβαλούμε μέσα μας!

    ReplyDelete
  3. θα πρωτοτυπήσω και θα αφήσω το mini cooper ασχολίαστο. άλλο θέλω να ρωτήσω; το ρόλο έπαιζες (για να δω τι ρούχα είχες). πάντως έχω ακούσει ότι η Φλωρεντία δεν είναι όσο ωραία περιμένεις (δεν έχω πάει). επίσης έχω ακούσει ότι είναι ωραίο να οδηγείς σε ξένο μέρος (δεν οδηγώ). όπως καταλαβαίνεις δεν ξέρω τίποτα.

    ReplyDelete
  4. "ο έρωτας έχει μόλις τελειώσει ή είναι κάπου στο δρόμο μου την ώρα που παίρνω μια λάθος στροφή".
    ΑΝ ειχες ανεβει στο καρουζελ θα εβλεπες πως ειναι το ιδιο πραγμα. Καθε σημειο ειναι μερος του ιδιου κυκλου.

    Το οτι carousel ειναι την πλατεια Ρεμπουπλικα λες να εχει καποιο συμβολισμο?

    ReplyDelete
  5. b|a|s|n\i/a
    ηταν μπλε με ασπρο!πριν το θαυμαστικο υπηρχε ερωτηματικο,χμφ,χμφ

    ΤΟ ΓΛΑΥΚ!
    Ενα ειναι βεβαιο, οτι εχεις ενα μυθο να συντηρησεις :-)

    Ο μικρος ναυτιλος
    Φορουσα μαυρο παλτο, black skinny pants, γκρι παπουτσια κι επαιζα το ρολο ενος σεξυ μυστηριωδους υπερκατασκοπου που ειχε μια λιγουρα για τυροπιττα και παγωτο :-)

    παλιοσκυλο
    το μονο που δεν προλαβα ειναι να παω στη μπιεναλε ;-)

    ReplyDelete
  6. φίλε Μαν,όταν σταματήσεις να ψάχνεις το φιναλε της ταινίας στην αρχή της (γιατί πιθανά το θεωρείς το πιο ενδιαφέρον part of the story) τότε ο ρόλος του πρωταγωνιστή θα γίνει δικός σου...μου το ψυθιρισε ο σκηνοθέτης :-)

    ReplyDelete
  7. φιλε ρονγκ μαν αποκαλυφτηκες. Δεν εισαι ο ρονγκ μαν αλλα ο ραϊτ μαν!

    ReplyDelete
  8. wrong man
    Μα δεν ειμαι πρωταγωνιστης, ειπαμε ειναι road movie, πρωταγωνιστης ειναι η διαδρομη, εγω απλα παιρνω τις λαθος στροφες :-)

    παλιοσκυλο(πολυαγαπημενο)
    αμεσως να παρεις το μερος του wrong man που εγραψε κακη κριτικη για την ταινια

    ReplyDelete
  9. κάτι πρέπει να γίνει για αυτή τη τυρόπιτα! :-)

    ReplyDelete
  10. Μικρε ναυτιλε
    Αρχισα να προετοιμαζομαι για τις εξετασεις που μου ειπες. Αγορασα πυροσβεστηρα :-)

    ReplyDelete
  11. καλά έκανες, ένα-ένα τα βηματάκια. μετά πρέπει να πάρεις αντικολλητικό ταψάκι. και το τηλέφωνο από ένα deli. may the force be with you, εγώ να δεις τι έκανα μέχρι να μάθω να μαγειρεύω..

    ReplyDelete
  12. Nαι αλλα δε μου ειπες ποτε ειναι η εξεταστικη;

    ReplyDelete
  13. exeis dikio, prepei na to kanonisoume. pes mou otan noiwtheis etoimos, mh se agxwsw :-)

    ReplyDelete
  14. μα πως φαινεται ο ανθρωπος που κανει PhD!!! :-)

    ReplyDelete
  15. fwnazw episthmonas apo pantou, mh to suzhtas :-)

    ReplyDelete
  16. αγαπαω Φλωρεντια. γμτ, την αναγνωριζω αυτην την αισθηση, σωστα σκηνικα, σωστη εμφανιση και ρουχα, αλλα παιζω σε road movie :-(

    ReplyDelete
  17. DonnaBella
    Μια ψηλη ξανθια γυναικα στη Φλωρεντια, ειναι παντα πρωταγωνιστρια ;-)

    ReplyDelete
  18. Τι φοβερή πόλη.. Την έχω ερωτευτεί.. Θα ήθελα να ζούσα εκεί..και ας μην είχα νοικιασμένο mini couper :D Ένα ποδήλατο ή μια vespa θα αρκούσε.. απλά να βολτάρω.. Όνειρο πόλη..

    ReplyDelete
  19. roadartist
    καλως ηρθες!πραγματικα υπεροχη πολη, ειδικα αν την περπατησεις...

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. http://www.youtube.com/watch?v=NQPArOkfCWQ

    ReplyDelete