Tuesday 17 November 2009

36


Δεν μου αρέσουν οι αληθινοί άνθρωποι.

Προτιμώ τους ηλεκτρονικούς.

8 comments:

  1. χΡο νια ΠΟΛΛΑ....[η κάνω λάθος?]

    ReplyDelete
  2. δε ξέρω πως μου ήρθε
    αλλά σαν σκορπιός
    έχω την αίσθηση πως κάπου εδώ έχεις γενέθλια
    μπορεί να είμαι και εντελώς εκτός θέματος
    ή απλά να διαβάζω ότι ΘΕΛΩ!

    ReplyDelete
  3. http://www.hesdeadjimstudios.com/ElectronicPeople.mp3

    ΓΙΑ gia des ti lene kai oi electonic people pou protimas!!!!!

    XRONIA POLLA electronic man!!!!!

    ReplyDelete
  4. Τους ηλεκτρονικούς δεν μπορείς να τους αγγίξεις, να δεις την έκφρασή τους, να τους μυρίσεις...

    ReplyDelete
  5. χρόνια σου πολλά. καλά. ΑΛΗΘΙΝΑ. με κάθε ευτυχία. και αγάπη. και αλήθεια συναισθημάτων.

    ReplyDelete
  6. ελπίζω να τα γλέντησες δεόντως ...πάντα μου άρεσαν τα γενέθλια...και πάντα τα γιορτάζω με τούρτες και τυμπανοκρουσίες...μια ζωή την έχουμε!

    ReplyDelete
  7. Σας ευχαριστώ όλους :-)

    ReplyDelete
  8. happy b-day (καθυστερημενα, εστω!). οι ηλεκτρονικοι ανθρωποι ειναι συνηθως προσοψεις αληθινων ανθρωπων. :-)

    ReplyDelete