Friday 20 November 2009

the REALLY REALLY wrong side of the bed


OK, please ignore everything I said last night, at least after the definition of romance. I’ve been reviewing our conversation and I can hardly believe I said all that stuff, most of which I didn’t even believe. I was both hung over and inebriated, which makes a terrible combo. And in that state I’m prone to saying stupid things. God! I’m so angry at myself!! Why didn’t you stop me? I came out all wrong. Where to begin? Me having an agenda? At some point in my life I think I was voted “Least likely to adhere to an agenda”! I’m probably the most unpredictable person I know! Spreadsheets and comparisons between x-lovers? That’s not at all what I meant. I did kind of think that we got on better together than I did with most of my exes, but I only realized that over the past few days. I wasn’t like holding you up as a standard whenever I met someone! In fact, before I contacted you, I hadn’t thought about you in years! That might be cruel to say, but heck! It’s the truth! I admit that I like both the way you think and the way you look, but that’s as far as it goes.
Your visit and our “re-acquaintance” should be something fun and simple, and if something were to happen between us, it should be completely spontaneous. But now I’ve gone and complicated things as usual. Good clean fun might have just gone out of the window. I’M SO ANGRY AT MYSELF! Fuck! Fuck! Fuck! Fuckity-fuck! Ignore the whole last night. Please. I shouldn’t have been talking in the state I was. And you shouldn’t be encouraging me. Now I’m ashamed of myself. I almost think I shouldn’t talk to you any more until you get here. Fuckin’ vodka mojitos. I just want to kick an old lady in the teeth! GAWD!

12 comments:

  1. to pan einai i syndesi
    prosoxi stin priza


    http://www.youtube.com/watch?v=z96y8AGqyz0

    ReplyDelete
  2. Καλησπέρα Μan,ανακάλυψα το blog σου σήμερα και θέλω να σου πώ ότι ανεβάζεις φοβερά τραγούδια :-)

    ReplyDelete
  3. palioskilo, απόψε ήρθα για να πιω λιγάκι παραπάνω

    the wrong man, καλως ηρθες απο τα μερη μου κι ευχαριστω για τα καλα λογια(ειναι περιεργο καρμα ν'ανακαλυψεις το blog οταν το post εχει τιτλο wrong side :-))

    ReplyDelete
  4. "Εντάξει, αγνοήστε ό, τι είπα και χθες το βράδυ, τουλάχιστον μετά τον ορισμό του ρομαντισμού. Έχω αναθεώρηση συνομιλία μας και μπορώ μετά βίας να πιστεύω είπα ότι όλα τα πράγματα, τα περισσότερα από τα οποία δεν είχα καν πιστεύω. Ήμουν τόσο κρεμόταν πάνω και inebriated, η οποία κάνει ένα τρομερό combo. Και στην κατάσταση που είμαι επιρρεπής σε λέγοντας ηλίθια πράγματα. Θεός! Είμαι πολύ θυμωμένος με τον εαυτό μου! Γιατί δεν το έκανες με σταματήσει; Ήρθα σε όλα λάθος. Πού να ξεκινήσω; Μου έχουν ατζέντα; Σε κάποια στιγμή στη ζωή μου νομίζω ότι ψηφίστηκε "λιγότερο πιθανό να προσχωρήσουν σε ένα πρόγραμμα δράσης"! Είμαι ίσως το πιο απρόβλεπτο πρόσωπο ξέρω! Υπολογιστικά φύλλα και συγκρίσεις μεταξύ x-εραστές; Αυτό δεν είναι καθόλου τι εννοούσα. Έκανα είδος νομίζω ότι έχουμε την καλύτερη από κοινού από ό, τι έκανα και με τα περισσότερα από EXEs μου, αλλά εγώ μόνο συνειδητοποίησα ότι τις τελευταίες ημέρες. Δεν ήμουν σαν κατοχή σας ως πρότυπο, όταν γνώρισα κάποιον! Στην πραγματικότητα, πριν σας επαφή, δεν είχα σκεφτεί να σας χρόνια! Αυτό μπορεί να είναι σκληρό να πω, αλλά καλό! Είναι η αλήθεια! Οφείλω να ομολογήσω ότι μου αρέσει τόσο τον τρόπο που σκέφτονται και τον τρόπο που βλέπεις, αλλά αυτό είναι όσο πάει.
    Η επίσκεψή σας και "εκ νέου γνωριμία μας" θα πρέπει να είναι κάτι διασκεδαστικό και απλό, και αν κάτι συνέβαινε μεταξύ μας, θα πρέπει να είναι τελείως αυθόρμητες. Αλλά τώρα έχω πάει και περίπλοκα πράγματα, ως συνήθως. Καλή καθαρή διασκέδαση θα μπορούσαν να έχουν μόλις φύγει από το παράθυρο. Είμαι τόσο θυμωμένος τον εαυτό μου! Fuck! Fuck! Fuck! Fuckity-fuck! Αγνοήστε το σύνολο χθες το βράδυ. Παρακαλώ. Εγώ δεν έπρεπε να μιλάει στην κατάσταση ήμουν. Και εσείς δεν πρέπει να μου ενθαρρυντική. Τώρα Ντρέπομαι για τον εαυτό μου. Η σχεδόν νομίζω ότι δεν πρέπει να σου μιλήσω πια μέχρι να φτάσετε εδώ. Mojitos βότκα Fuckin ». Θέλω να κλωτσήσει μια γριά στα δόντια! Gawd!"

    όχι εγώ. ο γκούγκλ μεταφραστής.

    ReplyDelete
  5. b|a|s|n\i/a όχι εσύ αλλά ούτε κι εγώ ;-)

    ReplyDelete
  6. oooooπ!!!! o Ιντιανα τζοουνς ηταν λοιπον που πατησε τη λαθος πετρα και βρεθηκε στο λακο με τα φιδια!!!!

    ReplyDelete
  7. ώχ δεν το σκέφτηκα... λές ? :-)

    ReplyDelete
  8. basnia Θεός.

    κ εσύ ditto wrong man

    :-))

    ReplyDelete
  9. palioskilo
    Listen. Since I've met you I've nearly been incinerated, drowned, shot at, and chopped into fish bait...

    the wrong man
    γιατι κανεις ωχ;what's the worst case scenario?

    provato
    καλως ηρθες κι ευχαριστω για τα καλα σου λογια στους σχολιαστες του μπλογκ. σνιφ, κλαψ,λυγμ που δεν ειπες τιποτα για μενα

    ReplyDelete
  10. το ωχ ,υποδηλώνει την έκπληξη μου γιαυτό που σκέφτηκες,Πρόβατο μπέέέ !

    ReplyDelete
  11. wrong man
    αυτο που σκεφτηκα ειναι if two wrong make one right :-)

    ReplyDelete
  12. Ε ναι,αρκεί να είναι τα σωστά λάθη τη σωστή στιμή στο σωστό μέρος...ουφ!

    ReplyDelete