Sunday 3 January 2010

πάει ο παλιός ο χρόνος...


ταξίδεψα πιο πολύ από κάθε άλλη χρονιά στη ζωή μου/κατάλαβα ότι ακόμα κι αν ξεπερνούσα τον εαυτό μου, μια σχέση δεν είχε μέλλον/άλλαξα σπίτι μετά από 5 χρόνια/είδα οτι ακόμα κι έξυπνοι άνθρωποι δεν μπορούν να δουν πέρα από την επιφάνεια/έμαθα στη μάνα μου να στέλνει email για να μη με παίρνει τηλέφωνο κι αν δεν της απαντήσω στα 3 που στέλνει κάθε μέρα, μου τηλεφωνεί για να δει αν είμαι καλά/πήρα το καλύτερο στρώμα για το κρεβάτι μου και σεντονια με 1000-thread count και τα μοιράστηκα με την πιο υπέροχη αγκαλιά/είδα το καλύτερο φεγγάρι της χρονιάς στην Αθήνα/βαρέθηκα τους καχύποπτους και κουμπωμένους ανθρώπους/μεγάλα προβλήματα υγείας απασχόλησαν την οικογένειά μου/συνειδητοποίησα πόσο εύθραυστοι είναι κάποιοι και ότι τελικά αντέχω πιο πολύ απ'ότι νόμιζα/πήγα σε πολύ περίεργα πάρτυ με τους πιο παράξενους ανθρώπους/αγόρασα χιλιάδες άχρηστα πράγματα και πέταξα τα περισσότερα/συνειδητοποίησα ότι με κουράζουν όσοι είναι κολλημένοι στο παρελθόν/γνώρισα πολύ διάσημους ανθρώπους μέσα από τη δουλειά και με ξάφνιασε όλες τις φορές το πραγματικό τους πρόσωπο/σύναντησα μέσα από το blogging δύο γυναίκες που με εμπνέουν κι έναν άντρα με αστραφτερό μυαλό/κατάλαβα ότι μοιάζω με τον πατέρα μου κι αυτό μ'ενόχλησε κάπως/γέλασα πολύ/λυπήθηκα που κάποιοι μπήκαν σε μια σχέση και άλλαξε η συμπεριφορά τους/ειδικά όταν δεν ζητάω τίποτα απ'αυτούς/έμαθα με γλυκόπικρο τρόπο οτι οι stylish people είναι πιο open και ζεστοί στους "απλούς" ανθρώπους απ'ότι το αντίστροφο/μετά από χρόνια στο fine dining αποφάσισα να εξερευνήσω το "gourmet" junk food/χόρεψα πολύ ένα βράδυ στο St Barts που δεν θα ξεχάσω ποτέ/έμαθα ότι κοιμάμαι πολύ ήσυχα/αρχισα να εκτιμώ πράγματα που θεωρούσα δεδομένα/συνεχίζει να με ξαφνιάζει ευχάριστα η γεναιοδωρία στα λόγια και στις πράξεις/θύμωσα πολλές φορές με την Ελλάδα/ συνειδητοποίησα για ακόμη μια φορά πόσο τυχερός είμαι/άρχισα να βγάζω φωτογραφίες/δεν πήγα σινεμά ούτε μια φορά/είδα όλα τα επεισόδια του Frasier/σταμάτησα τη γιόγκα και άλλαξα τρία γυμναστήρια μέχρι ν'αποφασίσω τι θα κάνω/μάλωσα τόσο άγρια με την Μ. που νόμισα ότι θα φωνάξουν την αστυνομία οι γείτονες/κατάλαβα ότι είμαι μοναχικός αλλά με γεμάτο social calendar/διαπίστωσα ότι κάποιοι θεωρούν την ευγένεια, αδυναμία χαρακτήρα/δε βαρέθηκα ούτε μια μέρα/ευχαρίστησα για όσα έκαναν ακόμα κι αυτούς που δεν το άξιζαν/είδα τον κολλητό μου να παντρεύεται μια γυναίκα που δεν τον αγαπάει/πλήρωσα τους πιο μεγάλους λογαριασμούς τηλεφώνου ever/σταμάτησα να οδηγώ/είδα τους killers και το ίδιο βράδυ κοιμήθηκα στο πάτωμα σ'ενα σπίτι στο brixton/σ'αγάπησα πολύ...


το video ειναι joke.δεν ακούω shirley bassey. ή μήπως ακούω;

23 comments:

  1. Ευχομαι ο επομενος απολογισμος σου να ειναι ακομα ουσιαστικοτερος και επικοδομοιτικότερος

    Καλη χρονια!

    ReplyDelete
  2. το δώρο που ζήτησες το πήρες τελικά;

    ReplyDelete
  3. το δώρο που ζήτησες το πήρες τελικά;

    ReplyDelete
  4. xexe!!! kales meta-giortes!
    (toooooσα συμπερασματα!!!! μπραβο!!!)

    ReplyDelete
  5. Πωπω!!! Αυτός μάλιστα.. Είναι ένας απολογισμός με...αρχ@#$%&*...:-))) Φιλιά πολλά και ελπίζω σε μια δεκαετία από σήμερα να είμαστε εδώ (ή κάπου έστω) και να τα λέμε...:-)))

    ReplyDelete
  6. Η ζωή είναι στα ρήματα....

    ταξίδεψα /κατάλαβα /είδα /έμαθα /πήρα και μοιράστηκα /βαρέθηκα /απασχόλησαν /συνειδητοποίησα /πήγα /αγόρασα /σύναντησα /κατάλαβα /γέλασα /λυπήθηκα / δεν ζητάω /έμαθα / αποφάσισα να εξερευνήσω /χόρεψα /έμαθα /αρχισα /θύμωσα / συνειδητοποίησα /είδα /σταμάτησα /μάλωσα /κατάλαβα /διαπίστωσα /δε βαρέθηκα /ευχαρίστησα /είδα /πλήρωσα /σταμάτησα να οδηγώ/είδα και κοιμήθηκα στο πάτωμα /σ'αγάπησα πολύ...

    Ηταν ένας γεμάτος χρόνος....

    :-)))

    ReplyDelete
  7. Ρικη Ματαλλιωτακη
    Καλη χρονια. Να εισαι καλα!

    b|a|s|n\i/a
    το δωρο που ζητησα δεν το πηρα. πηρα ομως αλλα δωρα που δεν τα περιμενα και τελικα σημασια εχει να εκτιμας αυτα που σου δινονται οχι να λυπασαι γι'αυτα που δεν εχεις.

    palioskilo
    copy and paste την ερωτηση του basnia εκανες;
    :-Ρ

    palioskilo
    τα συμπερασματα δικα σας ;-)

    fevis
    ευη μου, σε μια δεκαετια ελπιζω να ειμαστε στην Ψαρρου, να εχει καλοκαιρι ολο το χρονο(Λος Αντζελες style), μαζι με το mobile bakery που θα εχεις φτιαξει, να πινουμε μαι ται και να περναμε υπεροχα!φιλια

    akanonisti
    μερικες φορες η ζωη ειναι και στα ουσιαστικα ;-)

    ο ψευτικος Πετρος
    ...και ζω. Καλημερα και καλη χρονια αγαπητε.

    ReplyDelete
  8. kalhmera, kalh xronia, me zwh panta gemath, opws thn oneireuesai! (tyxeros opoios agapa).

    ReplyDelete
  9. Είσαι γλύκας (συγνώμμη αλλά παρασύρθηκα) δεν ξέρω αν γνωριστούμε ποτέ , αν συνεχίσουμε το bloging ,αν εσύ μονάσεις στην Ψαρρού η αν εγώ παραιτηθώ από τα περιοδικά που εργάζομαι και Ανοίξω ένα ταβερνάκι για να τρώνε οι φίλοι μου.Ξέρω όμως ότι το ποστ σου είχε πολύ ωραία λόγια
    και η ελαφρά παραφωνη εκτέλεση της Bassey ήταν θεϊκή. Φιλιά και φέτος ίσως είναι η καλύτερη μας χρονιά ever ...who knows ?

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. DonnaBella
    Καλη χρονια και σε σενα ομορφη Ντονα.(τυχερος οποιος αγαπιεται, επισης)

    The Wrong Man
    wow! τι καλα λογια! ευχαριστω! :-)
    τα καλυτερα θα ερθουν...

    Ανωνυμε
    Στη γευσιγνωσια εχει πολυ μεγαλη σημασια οχι μονο η γευση αλλα και η επιγευση ;-)
    ΥΓ κανονικα θα ψαρωνα αλλα επειδη τα τελευταια 525.600 λεπτα εχεις αλλαξει μπλογκς, ονοματα, ανοιγοκλεισει σχολια κτλ διατηρω την ψυχραιμια μου. Η καινουρια φωτο σαφως καλυτερη απο την προηγουμενη :-)

    ReplyDelete
  12. Διαβάζοντάς σε, το πρώτο πράγμα που ένιωσα πως ήθελα να γράψω είναι αυτό που ακρίβως η @ακανόνιστη πρόλαβε και τόσο όμορφα έκανε!!!

    Διάβασα έπειτα και την απάντηση που της έδωσες.. και τελικά έβγαλα ένα συμπέρασμα μελαγχολικά όμορφο...

    Ξέρεις κάτι..? ..Μου αρέσει εδώ μέσα...
    Είναι ήρεμα και αληθινά...

    Και ναι... ακούς bassey!
    Και εγώ το κάνω και χαμογελάω...!

    Φιλί τιγρέ πάρε...

    ReplyDelete
  13. tiger_lilious
    αφου σου αρεσει εδω...καθησε λιγο ακομα και χαμογελασε μου!

    ReplyDelete
  14. " η ζωη ειναι και στα ουσιαστικα"
    telika eisai ποιητης!!!! ισως και κρυπτοσοφος!!!!

    ReplyDelete
  15. γεμάτη η χρονιά σου τελικά :)

    ReplyDelete
  16. palioskilo
    ισως...γιατι φανερα σοφος δεν ειμαι :-)

    μαλερ
    και γαμάτη μπορω να σου πω
    (συγνωμη για την γ-λεξη αλλα μου βγηκε αυθορμητα :-))

    ReplyDelete
  17. dude με έχεις δεί να χαλιέμαι με αυτή την λέξη? (ή τα παράγωγά της?)

    ReplyDelete
  18. ο επομενος να ειναι καλυτερος.
    για όλους μας :)

    καλη χρονια!!

    ReplyDelete
  19. mahler
    lol. είπα να είμαι ευγενής αλλά με απενοχοποίησες

    appelsinpiken
    και για σενα :-)
    καλως ηρθες

    ReplyDelete
  20. ωραία πέρασες κι εσύ ε; τώρα κατάλαβα τι ομοιότητες εννοούσες. καλή χρονιά και από εδώ :-) και με τυρόπιτες αυτή τη φορά, χεχε

    ReplyDelete
  21. σε ένα τόσο δυνατό ποστ....

    τι να ευχηθείς...παρά μόνο...δυνατές στιγμές για την καινούργια χρονια...

    ΥΣ:Πολυ κακός ο Άγιος Βασίλης τελικά...

    ReplyDelete
  22. Ο μικρός Ναυτίλος
    αχ τι μου τις θυμισες τις τυροπιτες; και δεν εφαγα στην Ελλαδα :-(

    γλαυκη
    Μα δεν ειναι πολυ κακος; Ακους εκει να μη με προσεξει,σνιφ,λυγμ.

    ReplyDelete