Tuesday 26 January 2010

υπνοβάτης


"Να θυμάσαι ότι το θέατρο του κόσμου είναι πιο μεγάλο από το βασίλειο της Αγγλίας"
Αυτά τα λόγια που είπε η Μαρία Στιούαρτ λίγο πριν την αποκεφαλίσουν μου έρχονται συχνά στο μυαλό τις τελευταίες μέρες. Μια ο σεισμός στην Αϊτή, από την άλλη η κατάσταση της Ελληνικής οικονομίας όπως την διαβάζω στις αγγλικές εφημερίδες, που έρχονται σε αντίθεση με την "glamorous" δουλειά που κάνω, με κάνουν να σκέφτομαι πόσο δύσκολο είναι να ξεπεράσεις το μικρόκοσμό σου. Και ίσως είναι πιο εύκολο όταν συμβαίνουν τόσο δραματικά γεγονότα, αλλά σχεδόν απίθανο όταν αφορά την καθημερινότητα σου. Πως αφήνεις μια πληροφορία να επηρεάσει την ζωή σου; Πως γίνεται να ανοίξεις "πόρτες" σε καινούρια άτομα, σε καινούριες ιδέες, σε καινούρια αισθήματα; Νομίζω μερικές φορές ότι είμαι σαν υπνοβάτης μέσα στη ζωή μου. Όλα αυτά που ξέρω, που αγαπώ, οι φίλοι μου, το γούστο μου, οι επιλογές μου, ο τρόπος που σκέφτομαι, ο τρόπος που αντιδρώ είναι σα να τα ονειρεύομαι, σα να γίνονται χωρίς τη δική μου συναίνεση. Πως ξυπνάς από το όνειρο σου; Πως αρχίζεις μια καινούρια "μέρα"; Πως καταλαβαίνεις οτι το θέατρο του κόσμου είναι πιο μεγάλο απο το δικό σου βασίλειο και τι ρόλο θ'αποφασίσεις να παίξεις στο έργο της ζωής;

29 comments:

  1. μοιράζεις. και μοιράζεσαι.
    σαν ήχο αληθινά μαγικό.
    (ότι ονειρικότερο έχει ακουστεί τον πολύ πολύ τελευταίο καιρό. θενξ του τάιγκερ λίλιους)

    ReplyDelete
  2. γεια σου glamorous Λονδρέζε! θαρρώ ότι και να φύγεις από τη καθημερινότητά σου λόγω όλων αυτών που λες, πάλι εκεί θα γυρίσεις. και όταν πρέπει θα τη βρεις τη λύση (απαπα, σαν τον Κοέλιο ακούγομαι, μακριά από 'μας..).

    άσχετο, διάβασα σήμερα ένα άρθρο στην guardian για την Ελλάδα, επώδυνο έχει γίνει..
    χαιρετώ.

    ReplyDelete
  3. b|a|s|n\i/a
    στο μοίρασμα είμαι.
    ο ηχος υπεροχος. και η ταιγκερ λιλιους επισης :-)

    ο μικρος ναυτιλος
    εχω εισαγωγικα στο glamorous ;-) κι εννοω παντα σε σχεση με τι υπαρχει γυρω μας. ειμαι ψωνιο αλλα οχι τοσο, χαχα

    υ.γ. κι εγω guardian διαβαζα σημερα :-)ειδες το ωραιο βιβλιαρακι για τον wordsworth;

    ReplyDelete
  4. έλα μωρέ, σε πείραζα, είμαι καλό παιδί κατά βάθος.

    το είδα το βιβλιαράκι, The heart luxuriates with indifferent things,
    Wasting its kindliness on stocks and stones,
    And on the vacant air. Then up I rose,
    And dragged to earth both branch and bough, with crash
    And merciless ravage; and the shady nook
    Of hazels, and the green and mossy bower
    Deform'd and sullied, patiently gave up.

    αυτό έχω να δηλώσω :-)

    ReplyDelete
  5. ο μικρος ναυτιλος
    και απαντω:
    Strange fits of passion have I known
    And I will dare to tell
    But in the lover's ear alone
    What once to me befell.

    (Σιχαινομαι τους ρομαντικους ποιητες και τα σιροπια γενικοτερα αλλα αυτο ειναι καλο.Ειδες ο wordsworth?)

    ReplyDelete
  6. ναι, κι εγώ προτιμώ τη decadence των γάλλων αλλά μ'αρεσε ο Wordsworth, σε αντίθεση με τους Keats και Byron που δεν τους αντέχω!

    ReplyDelete
  7. Kοιτα εχω προσπαθησει σκληρα για να αποδειξω στην κοινωνια οτι το μονο που με ενδιαφερει ειναι money, fashion and sex. Δεν θα μου χαλασεις my reputation με protracted essays on comte de Lautreamont. Stop it! :-P

    ReplyDelete
  8. pardon, δεν ήθελα να χάσεις το κοινό σου εξ'αιτίας μου. δηλώνω λοιπόν ότι δεν φέρεις καμμια ευθύνη για τα παραπάνω και σε παρέσυρα εγώ ο γνωστός corruptor. πάω τώρα να πω το τίλιό μου.

    ReplyDelete
  9. 1. τι δουλειά κάνεις?
    2. Κομματάρα...βασίλη....να είναι καλα ή τιγροσυναδέλφισσα....
    3.Να θυμάσαι ότι το θέατρο του κόσμου είναι πιο μικρό από το μεγαλείο της ψυχής μας....
    4. μου την σπάνε οι εγωκεντρικοί μίζεροι....
    5.καληνύκτα
    6.φιλιαααααααααα

    ReplyDelete
  10. akanonisti
    1.τι δουλεια; τεμπελια. και τα ρεστα παγωτα
    2.κομματαρα οντως
    3.μπορει αλλα κυκλοφορουν πολλα ζομπι
    4.τωρα κατι με προσβαλλες, αλλα ειμαι ηλιθιος και δεν το καταλαβα,χαχα
    5.και ονειρα γλυκα
    6.φιλιαααα

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Mπατλερ
    Πολυ επιτυχημενος ρολος! Και με πολυ μεγαλη ζητηση!

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Καμμια παρεξηγηση. Και για μενα να το ελεγες, κανενα προβλημα(γιατι να προσβληθω δηλαδη αμα μου λες οτι κανω σεξ με καποιον που αγαπω;)

    και περα απο πλακα πραγματικα το "αποφασισεις" το εβαλα τελευταια στιγμη και δεν ημουνα σιγουρος αλλα ηρθες κι εσυ τωρα και επιβεβαιωσες τις αμφιβολιες μου. δεν θα σε κολακεψω να σου πω ποσο εξυπνος εισαι,παλιομαλακα!

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. ίσως - πόρτες-θυμάσαι- υπνοβάτης- συναίνεση- θέατρο -ξυπνάς - Πως- έργο- δικό σου βασίλειο-Πως-μου- αντιδρώ-ξέρω- τρόπος -μου- Νομίζω- εύκολο

    ή

    - έρχονται-δύσκολο- χωρίς - αρχίζεις- ονειρεύομαι- του κόσμου- καινούρια- αγαπώ-εύκολο- ζωή- Όλα- καινούρια - όνειρο- αισθήματα- εύκολο

    ReplyDelete
  18. Φαντάσου ότι είσαι γυμνός στην κορυφή ενός λόφου και ένας αέρας τυλίγει το σώμα σου, αλλά εσύ δεν κρυώνεις, αντίθετα είναι σα να βάζει μπροστά όλες σου τις επιθυμίες ,να διώχνει όλες σου τις αναστολές,να γεμίζει το στόμα ,τα αυτιά, την όσφρηση ,τα κενά ανάμεσα από τα μαλλιά σου, τους πόρους σου, με ζωογόνο ενέργεια,αγάπη ,ελευθερία ,διαφορετικότητα,σύνδεσιμότητα,ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ,ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ. Να θυμάσαι, το ονειρό σου είσαι εσύ ο ίδιος,ένα υπέροχο και γεμάτο ενδιαφέρουσες ιστορίες όνειρο.Καλό βράδυ

    ReplyDelete
  19. Νομίζω πως στην ζωή μας πάντα διαλλέγουμε να παίξουμε τον ρόλο που πιστεύουμε, ή ελπίζουμε πως μας ταιριάζει... Άλλωστε, εμείς γράφουμε το εργάκι, εμείς το σκηνοθετούμε, εμείς κάνουμε το casting, εμείς και τους φωτισμούς... Και κατά περιόδους, ανάλογα με τα κέφια και τα γούστα μας, αλλάζουμε συμπρωταγωνιστές, αλλάζουμε κοστούμια, αλλάζουμε και έργο...:-)) Αυτή δεν είναι άλλωστε η μεγαλύτερη ευτυχία αλλά και ταυτόχρονα η μεγαλύτερη δυστυχία της ζωής μας? Πως τελικά εμείς την ορίζουμε και όλα , καλά και κακά, είναι απολύτως δικά μας... Φιλιά πολλά...:-)))

    ReplyDelete
  20. Yπάρχουν πόστ που μία λακωνική απάντηση αρκεί...
    υπάρχουν και κάποια άλλα ,όπως το σημερινό,που αδυνατώ να μη μακρυγορήσω.
    Έχοντας περασει όλες τις φάσεις που μπορεί να έχει περάσει ένας ανθρωπος θα σου πω τα εξής
    καθαρά από προσωπική εμπειρία.
    Υπήρξε φάση στη ζωή μου που είχα απίσετυτο χρήμα...που είχα πολλούς ανθρώπους γύρω μου να με φροντίζουν σαν princess....που το μόνο που με ενδιέφερε ήταν αν θα πάω Αυστρία για διακοπές ή Βουδαπέστη..Λονδίνο ή Παρίσι.
    Στη φάση αυτή δεν μπορούσα να κατανοήσω πως ξέρεις Γλαυξ υπάρχει και κόσμος που υποφέρει...
    ---------
    Υπήρξε φάση που δεν είχα μία..που δεν είχα ανθρώπους ..που όσους είχα με δυσκόλευαν και δεν με βοηθούσαν...
    Τότε ήρθε το ηχηρότατο χαστούκι που ονομάζεται:ευματάβολο της ζωής
    και με τιμώρησε..
    -----
    τότε μπορεί να είχα πεντακόσιες δραχμές στη τσέπη μου για μία εβδομάδα και να το έδινα όλο σε κάποιον που έβλεπα ότι πεινάει..
    γιατί ΠΙΑ..είχα καταλάβει πως όλοι δεν ζουν στο σπίτι τςη bibibo

    γιατί είχα και το εξής κακό-καλό...η γαμημένη η αξιοπρέπεια μου δεν άφησε κανέναν να πιστέψει πως υποφέρω...και για αυτό λίγοι κατανοησαν περίεργες συμπεριφορές..
    Εδώ και δεκαπέντε χρόνια είμαι σε μία ενδιάμεση φάση..παλεύω απίστευτα για να μη βρεθώ στον άσσο πάλι..
    κυρίως δουλεύω σαν σκυλι
    κατανοώ απίστευτα τους αναξιοπαθούντες
    κάνω διάκριση από τους τεμπέληδες γιατί πολλοί κλαίγονται για να κερδίσουν μέσα από την αεργία τους πράγματα...
    αναντίρρητα είναι δύσκολο να βγεις από το μαγικό σου παραμύθι...
    είναι δυσκολο να καταλάβεις
    όμως...
    τη ζωή κατά 90 τοις εκατό τη φτιάχνουμε μόνοι μας..
    υπάρχει και ένα γα μη με νο 10 τοις εκατό που έγκειται στην μοιρα ή στην τύχη...
    Στη θέση σου λοιπόν θα ευχαριστούσα το θεό,το βούδα την τύχη ,την Ατροπο όποιον να είναι για τη θέση που θα βρισκόμουν.
    Επίσης θα μάθαινα κάτι πολύ σπουδαίο...να ακούω τους άλλους
    όχι ότι δεν τους ακούς
    δεν έχει σχέση αυτό
    έχει σχέση η ποιότητα του ακούσματος Λονδρέζε
    να τους ακούς για να ξελαφρώνουν...να έχουν κάπου να τα πουν..να ξέρουν πως μπορούν να σηκώσουν το τηλέφωνο και να σου ανοιχτούν...και ας μη καταλαβαίνεις απόλυτα..να σου ανοίξουν την καρδιά τους.
    Στον αντίποδα υπάρχει και κάτι άλλο που μισώ επιπρόσθετο.
    ---
    Υπάρχουν άνθρωποι που υποφέρουν.δεκτό.Και τα βάζουν με όσους ευτυχούν.Τραγικό.
    Πράγματι τραγικό.
    Είναι μεγαλοφροσύνη...αρχοντιά...δύναμη...το να μπορείς να χαίρεσαι με τη χαρά του άλλου,με το ανέβασμά του,με την ερωτική ή επαγγελματική επιτυχία του...να χαίρεσαι με το άραγμά τους τα ταξίδια τους και ας μη τα κάνεις εσύ ποτέ...
    είναι απύθμενος κομπλεξισμός να μη χαίρεσαι ποτέ με την ευτυχία του γείτονα...
    αρκεί βέβαια ο γείτονας να μην είναι ένα επηρμένο ον...την ωραία ζωή την κάνουμε για πάρτη μας όχι για να επιδεικνύουμε πράγματ σε άλλους.

    είδες;
    πάντα το νόμισμα έχει δυο όψεις..
    και μέσα από την καρδιά μου σου εύχομαι να χαρείς αυτή την περίοδο που σου δίνεται τώρα,όλοι οι άνθρωποι το αξίζουν...απλά ίσως κάποιοι πιο πολύ!
    κλείνοντας,θα σου πω και ένα τελευταίο παράδειγμα.
    Με κάποιους ανθρώπους που είχα σχέση [και τρομακτικά άνετη ζωή...δεν είχαν παλέψει ιδιαίτερα..ξέρεις κάποια πράγματα τους δόθηκαν]λατρευαν υποτίθεται το γεγονός πως δουλεύω,πως είμαι μέσα σε όλα ,πως μπορεί να ξέρω απίστευτους συνδυασμούς μέρη..καταστάσεις,πως έχω γούστο...
    αλλά τη δύσκολη στιγμή την κάνανε όλοι....γιατί απλα δεν ήθελαν να χαλάσουν το δικό τους βόλεμα..
    άρα ουσιαστικά δεν με κατάλαβαν σε βάθος ποτε!

    ReplyDelete
  21. Σε ποιόν δεν αρέσει να έχει τα μάτια του (που και που) κλειστά?...

    Σε ποιόν δεν αρέσει να απορροφάται στον μικρόκοσμό του…

    Σε ποιόν δεν αρέσει να διαλέγει τον ρόλο, που σε κάθε περίπτωση… λιγότερους (ή και καθόλου) «μπελάδες» θα του φέρει…

    Πονάμε και συγκλονιζόμαστε με όλα όσα γύρω μας συμβαίνουν… μα καθώς οι στιγμές κυλάνε… πάλι ο μικρόκοσμος του καθενός ξεχωριστά τον απορροφά και… (όλα) ξέχνιουνται…

    Έτσι πάει…
    Δυστυχώς ή ευτυχώς έτσι πάει…

    Δεν θα πιστέψω όποιον το αντίθετο υποστηρίξει…

    Και… θα συμφωνήσω με τον μπατλερόνιους… το κομμάτι αυτού του ποστ που επέλεξες … υπεροχοϋπέροχο!!!

    Φιλί τιγρένιο.. γεμάτο νότες σε μάγουλα διάφορα εδώ μέσα!

    ReplyDelete
  22. ο υπνοβατης δεν εχει συναισθηση. τα ερωτηματικα στο ποστ δειχνουν πως δεν εισαι υπνοβατης.
    "τι ρόλο θ'αποφασίσεις να παίξεις στο έργο της ζωής;" μονο εσυ μπορεις να απαντησεις. καλημερα!

    ReplyDelete
  23. Mπατλερ
    Αγαπημενο γκρουπακι! 364 φορες στο αι ποντ το εχω παιξει φετος το τραγουδι!

    Παλιοσκυλο
    Παλι γριφους μου βαζεις. Πιο ευκολο ειναι αμα με μαλωνεις ;-)

    the wrong man
    Στο εχω ξαναπει οτι φτιαχνεις πολυ ομορφες εικονες κι εκτιμω οτι αυτη η ομορφια ξεκινα απο μεσα σου :-)
    οσο για το ονειρο καμμια φορα μοιαζει εφιαλτης

    Fevis
    Τελικα δεν εισαι ξανθια ;-) φιλιαααα!!!

    ReplyDelete
  24. Γλαυκη
    "Never explain, never complain" Αυτο λοιπον ειναι το μοτο μου. Δεν συνηθιζω να δινω εξηγησεις για τον εαυτο μου, ουτε παραπονιεμαι ποτε.Γι'αυτο και με παρεξηγουν μερικοι, μερικοι. Αν εξαιρεσεις το μπλογκ στην αληθινη ζωη, δεν επιβαρυνω τους γυρω μου με τα προβληματα μου και μπορω να σου πω οτι ειμαι παντα διαθεσιμος για ν'ακουω και να βοηθαω ουσιαστικα και οχι απλα μ'ενα φιλικο χτυπημα στην πλατη.
    και φυσικα δεν μπορεις να κρινεις εναν ανθρωπο μονο απο το περιτυλιγμα χωρις να ξερεις τι υπαρχει απο πισω...μπορει να μην υπαρχει τιποτα να ευχαριστησεις το Θεο, το Βουδα ή...

    tiger_lilious
    it's a hard knock life
    http://www.youtube.com/watch?v=LR80EEsWauU

    donnabella
    στις μεταβατικες καταστασεις της ζωης τα πραγματα γινονται λιγο περιεργα...

    ReplyDelete
  25. δεν προκειται για γριφο
    προσπαθω με τα δικα σου λογια να κανω το διαχωρισμο "δικό σου βασίλειο " και
    "θέατρο του κόσμου"
    κατα την αντιληψη την δικη μου (παντα)(οκ μπορει να λεω βλακειες, αλλα αυτο μουρθε)

    ReplyDelete
  26. http://www.cpil.info/2009/12/07/small-pleasures-2/

    ReplyDelete
  27. δεν σε έκρινα,απλά είπα τι θα έκανα στη θέση σου.
    Συγνώμη αν νομίζεις ότι σε έθιξα
    απάντησα απλά σε έναν άνθρωπο που δεν γνωρίζω ,με ποιον τρόπο θα αντιδρούσα εγω με βάση το περιεχόμενο του ποστ.θα φροντίσω να είμαι πιο προσεκτική την άλλη φορά.

    καλό σαββατοκυριακο.

    ReplyDelete
  28. παλιοσκιλο
    οκ τη βρηκα την ακρη τελικα :-)

    γλαυκη
    μα συμφωνουμε απολυτα, ποια παρεξηγηση μου λες;
    :-)

    ReplyDelete
  29. κοιτα να δεις...χτες πήγα και έβαψα μαλλί...το έκανα λίγο πιο μελί..λίγο πιο ξανθο...
    έτσι εξηγούνται όλα.....
    επίσης δεν έχω πιει καφέ....
    τωρα πίνω...
    ε δικαιολογούμαι ντοκτορ....νε πα;
    τωρα που το ξαναδιαβάζω συμφωνούμε ναι...κλαψψψ... γιατι δε διαβάζω τρεις φορές την κάθε απάντηση να μου αποτυπωθει....καλά στον χαζοεγκεφαλό μου;
    τερμα..πάω για καφέ στο κολωνάκι να ξυπνήσω.....
    σματς!

    ReplyDelete