Monday 1 March 2010

and just like that


Ό,τι έμαθα στη ζωή μου το έμαθα από γυναίκες. Κι ό,τι έμαθα για τη ζωή μου, πάλι από γυναίκες το έμαθα. Και τις τελευταίες μέρες όλο αυτό που είμαι και ο ρόλος που παίζω στο έργο που εγώ γράφω για τη ζωή μου, ανατράπηκε και δεν ξέρω τι θα γίνει στο τέλος, αλλά 2 γυναικείοι ρόλοι που δεν τους είχα προβλέψει εμφανίστηκαν κι ανέτρεψαν τις ισορροπίες που αφελώς νόμιζα οτι υπήρχαν. Δυο γυναίκες αρχέτυπα-που σαν την Εύα- είναι απαραίτητες για την ύπαρξη, την αμαρτία, την ευχαρίστηση, την τιμωρία και την επιβίωση. Που απ'ο,τι μπορώ να καταλάβω, στη δική μου τη ζωή ήρθαν για να δοκιμάσουν τις αντοχές μου, ν'ακονίσουν το μυαλό μου, να μου βγάλουν τα περιττά και να με βάλουν μπροστά στο δίλημμα αν θα προχωρήσω αμυνόμενος και φοβισμένος ή θα φάω τα μούτρα μου, αλλά τουλάχιστον θα έχω πολεμήσει για το αποτέλεσμα και δεν θα έχω μείνει στα μετόπισθεν. Κι ενώ εγώ κάνω αυτό που ξέρω καλά και προσπαθώ με τρόπο λαμπερό κι ανώδυνο, με καθρέφτες και μελάνια ν'αποφύγω τον εαυτό μου, αυτές σαν αληθινές πρωταγωνίστριες χρησιμοποιούν τα δικά μου μέσα για να μου δείξουν την αλήθεια μου και τη δική τους. Και αν και είμαι ακόμα ζαλισμένος από την εμφάνιση τους, είμαι ανυπόμονος να δω τι θα γινει στη συνέχεια κι αν θα ανταποκριθώ στις απαιτήσεις του ρόλου μου. Γι'αυτές ίσως να μην έχει σημασία, αλλά εμένα θα μου κάνει τη ζωή να είναι αυτό που πάντα ήθελα, ένα έργο που αντέχει στο χρόνο, θα θέλεις να ξαναδείς και θα το διηγείσαι στους άλλους.


H πρώτη γυναίκα που θα αναφέρεται με τα αρχικά LB είναι μια γυναίκα που έχει ζήσει έντονα, έχει μια απίστευτη επιδραστικότητα στα μέρη που κινείται και καταφέρνει πάντα να εξηγεί τη ζωή με τον πιο μαγικό τρόπο. Μια γυναίκα που δε σε απειλεί παρ'ολη την εξυπνάδα, την ομορφιά και τη γοητεία της και είναι μια πριγκήπισσα της πόλης, που δίνει ουσία και νόημα στις ανθρώπινες σχέσεις συνδέοντας μ'ένα αόρατο νήμα τους φίλους και τους αγαπημένους της.


Η δεύτερη γυναίκα που θα την ονομάσω DR είναι μια γυναίκα που έχει ένα παρελθόν παρόμοιο με το δκό μου και που αισθάνομαι οτι έχουμε κοινά στοιχεία. Εξαιρετικά όμορφη και πολύ επιτυχημένη, λίγο μοναχική και πολύ γεναιόδωρη στην προσέγγισή της με τους άλλους αλλά επίσης αυστηρή και πειθαρχημένη, έχει μια μελαγχολία στο βλέμμα που την κάνει γήινη κι ευάλωτη, ένα μίγμα από ατσάλι και μετάξι.

18 comments:

  1. Νομίζω πως ξέχασες την τρίτη προοπτική... Να προχωρήσεις δηλαδή δυναμικά και αεράτος χωρίς να φας τα μούτρα σου..:-))Και να κερδίσεις φυσικά... Να... Κάπως έτσι χάνει κανείς τον στόχο...:-))) Φιλιά...

    ReplyDelete
  2. Jesus mate - you are too generous with everything, incl compliments! (however, the last sentence is spot on.) h dikh mou eikona gia sena-koftero pneuma, diaisthisi,gohteia kai anasfaleia.
    mh xehnas, esy orizeis kai kathorizeis to rolo pou tha paixeis.
    se filw.

    ReplyDelete
  3. Περιμένω την ιστορία με αγωνία !

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. υ.γ. Νομίζω πως πρέπει να σταματήσεις να γράφεις για συγκεκριμένες γυναίκες.. Σε βλέπω να χάνεις το κοινό σου...:-)))

    ReplyDelete
  6. να καθρεφτιστεις στα ματια τους
    και οπου το ειδωλο σου ειναι ομορφοτερο,
    εχει μεγαλυτερο ευρος και τοπιο που για καποιο λογο γουσταρεις-ασχετα αν το καταλαβαινεις ή οχι
    ΕΚΕΙ ΝΑ ΠΑΣ.

    ReplyDelete
  7. 2ος τροπος αλλαθανστος
    Αγγαλιαζομε το αντικειμενο ερευνης-χεχε-
    και προσπαθουμε να αποσαφηνισομε τι και που και πως αισθανομαστε τον αλλο.
    Μπορει να υπαρχει ευχαριστηση και "κατι" σε πολλα αγκαλιασματα αλλα αν το προσεξεις εχουν διαφορες κπου θα σε εκπληξουν.

    ReplyDelete
  8. xmm.. εν το'χω το θέμα.
    αλλά είπα να πω ένα γεια. έτσι, επειδή δύο μέρες συνεχόμενες είχαμε ήλιο.

    ReplyDelete
  9. b|a|s|n\i/a
    |||\/LBMATDR χιλιοι καλοι χωρανε :-)

    fevis
    ολα μπορουν να συμβουν...
    οσο για τη συμβουλη σου να μη γραφω για συγκεκριμενες γυναικες εχεις δικιο. εγω και ο Ρουβας το εχουμε αυτο το προβλημα :-Ρ ανηκουμε σε ολο τον κοσμο οχι σε συγκεκριμενα ατομα.

    donnabella
    καλη ειναι και λιγη ανασφαλεια γιατι η πολλη σιγουρια βλαπτει ;-)

    the wrong man
    για να δουμε τι θα γινει...η ζωη ειναι απροβλεπτη

    παλιοσκιλο
    αυτο που προσπαθησα να πω ειναι οτι καμμια φορα συναντας καποιους ανθρωπους κι ενω η συζητηση θα επρεπε να ειναι στα γνωστα πλαισια, γινεται κατι μαγικο και ξεπερνας τον εαυτο σου και τα ορια σου. Κι αναρωτιεσαι γιατι γινονται καποια πραγματα καποια στιγμη της ζωης σου.

    ο μικρος Ναυτιλος
    τι καταπληκτικο σχολιο, αγαπητε μου ναυτιλε. θελω να του βαλω σοκολατα και σαντιγυ και να το φαω :-)

    ReplyDelete
  10. Και καλά εσύ να χάσεις το κοινό σου... Εγώ γιατί έχασα έναν σχολιαστή? Εσένα εννοώ που σχολιάζεις όλα τα blogs εκτός από το δικό μου ξαφνικά...:-(

    ReplyDelete
  11. Δεν ειναι τιποτα θα μου περασει...σου κανω μουτρα που δε με πηρες ενα τηλεφωνο οταν ηρθες στο Λονδινο :-))

    ReplyDelete
  12. τώρα με άγχωσες..
    πώς θα ξεπεράσω ποτέ το παραπάνω σχόλιο..;

    ReplyDelete
  13. χμ, με μια τυροπιτα; :-)

    ReplyDelete
  14. my thoughts too. έχω σκοπό να δοκιμάσω μια καινούρια το σ/κ, θα ανεβάσω φωτογραφία αν είναι :-)

    ReplyDelete
  15. Let's try out a witty combination of initials...let's see what could be done...something to fit in our curt or itinerant memory... D.B. for instance! "D.B. isn't as bad as the rest of them, but keeps asking me a lot of questions, too...D.B.asked me what I thought about all this stuff I just finished telling you about."
    ("The catcher in the rye",26, J.D.(another suggestion here!) Salinger)
    D.B. isn't a woman, but who cares about such a detail? :))))

    xxx

    ReplyDelete
  16. επι λεξει
    Details indeed! What I said could refer to 2 boys with the same initials. It's not gender oriented it's rather person oriented.

    Απανταω στα αγγλικα για να δικαιολογησω το pretentious στον υποτιτλο του blog ;-)

    ReplyDelete
  17. έχεις πολεμήσει για τις μελλοντικές σου αναμνήσεις

    ReplyDelete